Noosa

24 juli 2016 - Noosa Heads, Australië

Donderdag 21 juli
Vanmorgen hebben we the coastalwalk gelopen door het national park van Noosa. Het was een prachtige route langs de kust, over het strand en door de Bush weer terug. We zijn via Noosa naar Alexander beach gelopen. We hebben een grote walvis gezien en een koppel van 10 dolfijnen. Het was een warme dag! We hebben ong. 14 km gelopen. In het hostel hebben we lekkere vis gegeten en savonds wijntjes gedronken.

Vrijdag 22 juli
Vandaag staat the Bush camp op het programma. We hebben voor 3 dagen boodschappen gedaan en zijn met een busje naar camping Gagaju gebracht (zie Google voor foto's). We hebben even van de zon mogen genieten en hebben 's avonds gebarbecued. We hebben met 10 anderen nog bij het kampvuur gezeten maar lagen al optijd in 'bed' aangezien we slecht te passe waren. Ondanks de koudheid en het gekakel van nogal veel dieren (vogels, slangen en spinnen) hebben we nog wel een beetje geslapen. We hebben het Bush camp gevoel even mogen ervaren en zijn de volgende ochtend om 9 uur met het busje terug naar Noosa vertrokken. We waren er beiden al helemaal klaar mee.

Zaterdag 23 juli
Vandaag heerlijk chill dagje gehad aan het strand. Het was strak blauw en erg warm. Het is hier winter dus dat betekent dat om 15:00 uur de 'avondzon' begint en om 17:30 uur het donker is. We zitten in een mooi hostel vlak bij de zee en het is goed toeven hier.

Zondag 24 juli
We hebben lekker bij geslapen ondanks alle snurkende andere mensen. Vanmorgen weer mooie wandeling gemaakt langs de kust en hebben zelfs een wilde koala gezien! Vanmiddag hebben we lekker op het strand gelegen en zagen we een langs zwemmende dolfijn! Het koelt erg af dus zitten weer met een lange broek, trui en jas aan buiten. Tot zover onze update!