Rainbow beach and Fraser Islands

4 augustus 2016 - Airlie Beach, Australië

Woensdag 27 juli en donderdag 28 juli
We zijn 2 dagen in Rainbow beach geweest voordat we begonnen aan onze trip naar Fraser Island. Hebben gewandeld over the beach en langs de kliffen gelopen. Smiddags hebben we van het mooie weer genoten en lekker boekje gelezen. Donderdag zijn we naar Carlo's sandblow gewandeld en op de terugweg hebben we een grote walvis gezien dicht bij de kust. Smiddags hebben we in de zon gechillt en om 16:30 uur hadden we een breefing voor the fraser Tour.

Vrijdag 29 juli t/m zondag 31 juli
Om 08:00 uur zijn we vertrokken in onze 4 wheels driver naar Fraser Islands. We zijn in totaal met 32 personen. Op Fraser aangekomen zijn we als eerste naar Lake Mckanzie gegaan. Helaas was het bewolkt. Vervolgens hebben we gepicknickt en waren we smiddags op het kamp. We slapen 2 nachten in een 2 persoons tentje. Zaterdag zijn we naar The campagne Pools gegaan, daarna naar Indian head geweest. Hebben geluncht op het kamp en zijn we naar het schip wrak geweest en hebben we door de Eli creek gewandeld en daarna lekker gechillt.
De volgende dag hebben we de kampeerplek opgeruimd ontbeten en hebben een Bush wandeling gemaakt die uitkwam op een grote zandvlakte en een mooi meertje. Ook hier hebben we nog even lekker gechillt om vervolgens met de boot terug te gaan naar rainbow beach. Onderweg naar de boot hebben we nog geluk gehad en hebben we een Dingo gezien. Op Fraser Island leven heel veel Dingo's, maar in deze tijd van het jaar zie je ze niet zoveel omdat ze jongen hebben/krijger. S avonds waren we moe en hebben we heerlijk Australische fish and chips gegeten.

Maandag 1 augustus:
Vandaag hebben we niet zo heel bijzonders gedaan. We hebben de koffers gepakt en lekker rustig aan gedaan. Eind van de middag zijn we naar Carlos sandblow gegaan om the sunset te bekijken. Deze was echt prachtig! Om 19:00 zijn we met de nachtbussen naar airlie beach gegaan en daar kwamen we dinsdagochtend aan.

Dinsdag 2 augustus:
We hebben heerlijk gelegen aan the lagoon en van de zon genoten.

Woensdag 3 augustus
Vanmorgen hebben we een coastalwalk gedaan van 10 km. Vanmiddag hebben we weer lekker bij de lagoon gelegen en savonds zijn we uiteten gegaan in de bar van het hostel. Donderdag t/m zaterdag gaan we met een katamaran zeilen over the whit sundays.

1. Jeanine:
    5 augustus 2016
    Klinkt heerlijk ! Geniet er nog even van.

Xxx
  2. Kirsten:
    5 augustus 2016
    Wauw, jullie zien zo veel! Ik verheug me nu al op een avondje foto's kijken en jullie verhalen aanhoren! Maar eerst nog even een paar weken genieten! X