Whit sundays and Magnatic Island

10 augustus 2016 - Picnic Bay, Australië

Donderdag 4 augustus t/m 6 augustus
We hebben 2 dagen, 2 nachten op een katamaran gezeten om te zeilen over the with sundays. We hebben 3 keer in de zee gesnorkeld wat erg mooi was. De Whit sundays waren prachtig, veel verschillende kleuren blauw, super mooi. Wel was het erg koud op de boot maar hebben goed geslapen in onze bedstee. Het weekend zijn we in Airlie beach gebleven.

Maandag 8 augustus t/m 10 augustus.
Vanaf Townsville zijn we met de Ferry naar Magnetic Island gegaan. Dinsdag hebben we de Fortis walk gewandeld en hebben een wilde koala gezien. Na de Forts walk zijn we naar Horseshoe Bay gelopen. Savonds hebben we naar de sunset gekeken vanaf een berg. Helaas was het een beetje bewolkt. Woensdag zijn we met de bus naar Arcadia gegaan en hebben een walking track naar Nelly Bay. Dit was een bergtocht van de ene naar de andere kant. De tijd vliegt hier voorbij, donderdag gaan we terug met de Ferry naar Townsville en onze reis verder vervolgen naar onze eindbestemming: Cairns.